سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالیشویی در تهران

قالیشویی در تهران
در سال‌های اخیر کارگاه‌های قالیشویی متعددی در تهران دایر شده که وظیفه تمامی آن‌ها تحویل، انتقال به کارگاه، شست‌وشوی فرش و تحویل مجدد به صاحبان فرش است. از این‌رو تمامی فرآیندهای مذکور باید توسط کارگاهی انجام شود که نزدیک‌ترین فاصله به محل سفارش دهنده و تحویل قالی را داشته باشد. اما متأسفانه در بسیاری موارد،کارگا‌ه‌های قالیشویی تنها یک مرکز برای شست‌وشو دارند و از تمامی نقاط تهران اقدام به پذیرش و تحویل فرش می‌کنند. این عامل باعث تأخیر چند ساعته و حتی در مواردی چند روزه در تحویل فرش‌ها می‌شود که خود نوعی عیب و عدم هماهنگی کافی برای یک مجموعه قالیشویی به شمار می‌آید. این مورد عموماً در زمان تحویل به صاحبان و بازپس‌دهی صاحبان بار دیگر تکرار و فرش‌ها با تأخیر چند روزه تحویل داده می‌شود.

در این میان، برخی از کارگاه‌های قالیشویی دارای شعب متعددی در تهران است که مزیت برجسته‌ای به شمار می‌آید. زیرا سفارش و تحویل به متصدیان قالیشویی طی مدت زمان کوتاهی انجام و زمان شست‌وشو و بازپس‌دهی فرش‌ها به موقع خواهد بود. از این‌رو بهتر است متقاضیان و مشتریان برای شست‌وشوی فرش‌های خود به کارگاه‌ها و دفاتر قالیشویی مراجعه کنند که دارای شعب متعددی در تمامی سطح تهران باشد. این کار باعث تسهیل ارائه خدمات به مشتریان و همچنین تشویق و دلگرمی مدیران و صاحبان چنین قالیشویی‌ها می‌شود.

از جمله این کارگاه‌ها، می‌توان به قالیشویی فارسی اشاره داشت. این مرکز با برخورداری بیش از بیست شعبه و دفتر در تمامی نقاط سطح تهران، آماده ارائه خدمات برتر و به هنگام به تمامی مشتریان و متقاضیان دریافت خدمات گوناگون فرش می‌باشد. قالیشویی فارسی با پذیرش سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی آماده دریافت فرش در ابعاد، کیفیت و اجناس مختلف و ارائه خدماتی همانند لکه‌بری، رفوگری، رنگ‌برداری، رنگرزی، شیرازه‌دوری و شست‌وشوی است. قالیشویی فارسی به دلیل برخورداری از دفاتر و کارگاه‌های متعدد، دستگاه‌های پیشرفته، به کارگیری مواد شوینده مرغوب و استفاده از اساتید خبره در این کار، قطعاً از مراکز برجسته این حرفه به شمار می‌آید.

 

قالیشویی پاسداران 22646472
قالیشویی نیاوران  22646472
قالیشویی شریعتی 22646472
قالیشویی فرمانیه 22646472
قالیشویی تهرانپارس 77114281
 قالیشویی دولت 22646472
قالیشویی شمیرانات 22646472
قالیشویی پارک وی 22646472   
قالیشویی در محدوده میرداماد 22646472

قالیشویی آنلاین22646472